Αύξηση 31% στα έσοδα των σούπερ μάρκετ μετά την εμφάνιση του κορονοϊού στην Ελλάδα

Αύξηση εσόδων της τάξεως του 31% που μεταφράζεται σε συνολικό τζίρο 1,197 δισ. ευρώ στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου 2020, σε διάστημα δηλαδή οκτώ εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με 25/02/2019- 21/4/2019).

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), άγγιξε το 32,8%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 17,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 21 Απριλίου 2019.

Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1,197 δισ. ευρώ έναντι 913,84 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-21/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 31%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανήλθε σε 53,9% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.

Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (29,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (44% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (33,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 450,2%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 346%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 293,9% και το οινόπνευμα με αύξηση 289%.

Μεγάλη αύξηση και τη Μεγάλη Εβδομάδα
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), αγγίζει το 32,8%.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 161,08 εκατ. ευρώ έναντι 121,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,9%.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (20,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 10,4%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 66,9%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 455,4%, τα μπισκότα σαβουαγιάρ, με αύξηση 341,2%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 279,9%, ο εξοπλισμός παιδικής ζωγραφικής με αύξηση 265,5%, καθώς επίσης και τα παιχνίδια με αύξηση 236%.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κοινοποιήστε το άρθρο

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο