Καβάλα: Δημόσια υπηρεσία ζήτησε από κωφό να κλείσει… τηλεφωνικό ραντεβού (vid)

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ νομού Καβάλας, που αναφέρει πως υπάλληλος υπηρεσίας προέτρεψε κωφό άτομο που μετέβη σε δημόσια υπηρεσία για να εξυπηρετηθεί να κλείσει τηλεφωνικά ραντεβού.

Αναφερόμενη στην καταγγελία αυτή, η Υφυπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ανέφερε ότι μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη, ο οποίος έρχεται σε επαφή με τους κωφούς που καλούν την υπηρεσία, ενημερώνεται για την επαφή που θέλουν να κάνουν με δημόσια υπηρεσία και τηλεφωνεί ο υπάλληλος σε όποια υπηρεσία πρέπει για να κλείσει το ραντεβού.

Η επιστολή του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας

«Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η Διεύθυνση Συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497, αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες αι να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο».

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κοινοποιήστε το άρθρο

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο